Кошик
2654 відгуків
+380 (97) 439-52-55
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставку сплачує покупець за тарифами перевізника.
  • УкрпоштаДоставку сплачує покупець за тарифами перевізника.
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаЄ обов'язкова передоплата у сумі вартості доставки.
  • Оплата на рахунокПриватбанк ЄДРПОУ 2943416793 ФОП ГУСАР Р.Б. UA173052990000026002005507587
  • Післяплата, з обов'язковою передоплатою у сумі вартості доставки.Зверніть увагу, що за послугу повернення грошей транспортна компанія бере комісію.

Гарантія:

Гарантійний строк на товар 15 днів з дня покупки.
Замовляючи доставку товару кур'єрськими службами (Нова пошта, Укрпошта та ін) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від одержання товару і його оплати, а так само скласти акт (претензію). У разі якщо ця ситуація станеться - обов'язково повідомте нам про те, що сталося, в робочий час за тел .: 098512 58 08.

Зверніть увагу, що з метою максимально можливого здешевлення доставки, ми намагаємося упаковувати більшу частину товару самостійно, що при деяких видах упаковки істотно здешевлює кінцеву вартість пересилки. 

Важлива інформація!!!

Розпаковуйте і перевіряйте уважно товар при отриманні у відділенні транспортної компанії. Поставивши підпис і вийшовши з відділення, Ви погоджуєтеся з тим, що товар Вас повністю влаштовує за всіма параметрами, товар повністю робочий і поверненню не підлягає.

  1. Ми відправляємо посилки і післяплатою, але ми розраховуємо на обов'язкову часткову передоплату. Внесена сума зможе покрити додаткові витрати магазину у разі, якщо ви не зможете забрати своє замовлення.
  2. Ми відправляємо абсолютно новий і справний товар. І тому, при отриманні, просимо вас розпаковувати і перевіряти товар з максимальною уважністю. Адже в процесі пересилання за нього відповідає транспортна (логістична) компанія і, у разі пошкодження, тільки вони виплачують суму страховки за письмовою заявою. Але це тільки, якщо оформите свою претензію до товару при огляді, не виходячи з відділення!
  3. Транспортна компанія "Нова пошта" у межах дотримання правил безпеки перевезення додатково може доупаковувати товари. Дана послуга оплачується за рахунок одержувача. Однак ми зі свого боку робимо все можливе, що б здешевити доставку і використовуємо для цього власні пакувальні матеріали.
  4. Відправка товарів можлива тільки по території України.
  5. ВАЖЛИВО! Товар на "Новій пошті" очікує 7 днів. На 8-й день він автоматично відправляється нам назад. Тому, будь ласка, забирайте ваші посилки своєчасно.
  6. В інших випадках, після закінчення 7 днів перебування в пункті призначення, "Нова пошта" нараховує плату на збереження товару, що істотно позначається на кінцевій вартості товару і доставки. Просимо вас бути уважними!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner